کافی نتی کامل برای تمام مردم ایران زمین.پشتیبانی: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب. از طریق تلگرام پاسخگو هستیم. در صورت نیاز تماس بگیرید: 09380256574
اطمینان نماد اعتماد

اطلاعیه فروشگاه

به سایت فایل کولاک خوش آمدید. مدیریت فایل کولاک با شماره 09380256574 از 8 صبح تا 10 شب پاسخگوی شما عزیزان است. به دلیل دسترسی نداشتن به صاحبان برخی از فایل ها، در صورتی که صاحب یک فایل یا فایل هایی از این فروشگاه هستید و از اینکه فایلتان در این سایت قرار دارد، ناراضی هستید، عنوان فایل را به شماره فوق، ارسال کنید تا در اسرع وقت، فایل مورد نظرتان حذف شود. چنانچه فایلی را خریداری کردید و از آن رضایت نداشتید، اطلاع دهید تا همان لحظه وجهتان برگشت داده شود. با تشکر

پاورپوینت در مورد کیفیت

پاورپوینت در مورد کیفیت

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 40

 

 

 

 

 

 

مقدمه

سهم خدمات در GNP ( بانك جهاني 2001) براي سال 1998:
- در جهان 4/63 درصد
- در ايران 2/ 48 درصد

افزايش فزاينده سهم خدمات با توجه به توسعه IT

UPU و شبكه پستي جهاني
- حدود 130 سال , سازمان تخصصي
- 700 هزار واحد پستي , 1/6 ميليون نفر جمعيت , 1/1 ميليارد مرسوله
- چالشها : جهاني سازي , آزاد سازي , رقابت , مقررات زدائي , انتظارات مشتري

 توصيه اتحاديه براي سهم بيشتر:

 تعيين استاندارد , كيفيت مناسب با انتظارات , بهبود شبكه پستي

ابعاد كيفيت سروكوال(1985)

- قابليت اطمينان (Reliability )
- پاسخ گويي (Responsivness )

    - صلاحيت (Competence )
- دسترسي (
Access )
 - ادب و نزاكت (
Courtesy )
- ارتباطات  (
Communications )
- اعتبار (
Credibilility )
 - امنيت (
Security )
 - درك و شناخت مشتري (
Knowing the customer )
- ظاهر فيزيكي (
Tangible )


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
p2a131_1985703_8987.zip881.3k





نظرسنجی

نظر شما در مورد قیمت و محصولات این فروشگاه چیست؟
همه اقدام پژوهی ها
پکیج
آپلود عکس