کافی نتی کامل برای تمام مردم ایران زمین.پشتیبانی: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب. از طریق تلگرام پاسخگو هستیم. در صورت نیاز تماس بگیرید: 09380256574
اطمینان نماد اعتماد

اطلاعیه فروشگاه

به سایت فایل کولاک خوش آمدید. مدیریت فایل کولاک با شماره 09380256574 از 8 صبح تا 10 شب پاسخگوی شما عزیزان است. به دلیل دسترسی نداشتن به صاحبان برخی از فایل ها، در صورتی که صاحب یک فایل یا فایل هایی از این فروشگاه هستید و از اینکه فایلتان در این سایت قرار دارد، ناراضی هستید، عنوان فایل را به شماره فوق، ارسال کنید تا در اسرع وقت، فایل مورد نظرتان حذف شود. چنانچه فایلی را خریداری کردید و از آن رضایت نداشتید، اطلاع دهید تا همان لحظه وجهتان برگشت داده شود. با تشکر

دانلود فایل درس پژوهی علوم تجربی دبستان زمین پویا

عنوان درس پژوهی :

علوم تجربي دبستان (زمين پويا)

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات:26

 

 

 

 

چکیده

پژوهش حاضر به صورت کیفی از نوع درس پژوهی با عنوان زمين پويا ودر مدرسه ی .....  اجرا شده است . این درس پژوهی به صورت گروهی و با مشارکت    همکاران فرهنگی با موضوع مذکور به اجرا در آمد .

ازآن جا که مساله ی آتش فشان  از موضوعات بسیار مهم و جزو اهداف آموزشي دوره ی ابتدایی می باشد ، لذا چالش های پیش روی گروه در این حوزه این بود که ما چگونه می توانیم در تدریس به صورت موثر عمل کرده و اهمیت درس را به صورتی شایسته به دانش آموزان بفهمانیم  .

پس از اجرای طرح درس اولیه ( سناریو ) و بازبینی آن ، نهایتا سناریو در کلاس تدریس و توسط اعضای گروه به مشاهده و نقد و تحلیل گذاشته شد و در تدریس مجدد نیز اصلاحاتی صورت گرفت که نتایج ذیل از این اجرا حاصل گردیده است  :

v    وجود دوربین و همکاران ناظر در کلاس موجب جلب توجه دانش آموزان و خروج کلاس از روند طبیعی می گردد  که در تدریس مجدد سعی در رفع این اشکال گردید  .

v       برخی از دانش آموزان بسیار کم حرف بوده و لزوم رفع این مشکل به نظر می رسد  .

v       در تدریس مجدد مشکل گردش صحیح مجری در سطح کلاس ، برخورد خشک اولیه با دانش آموزان برطرف گردید  .

v       مجری با طرح سوالات مختلف و طرح جملات ناقص جهت تکمیل آن توسط دانش آموزان  کم حرف سعی در فعال کردن دانش آموزان می بودند .

مقدمه :

درس پژوهی : فرایندی است پژوهشی که بر چرخه یادگیری گروهی کیفی مشارکتی و مداوم کارگزاران آموزشی شامل تعین مسئله طراحی عمل ، بازاندیشی و بازبینی یافته ها استوار است . در درس پژوهی کار با مسئله شروع می شود .

اگر می خواهید آموزش را بهبود بخشید اثربخش ترین جا برای این کار کلاس درس است و بهبود در کلاس درس در درجه ی اول اهمیت است .

فصل اول

تعريف و تبيين مساله و توصيف چالش هاي موجود  :

در جلسه ی گروه های آموزشی دبستان شهید فهمیده آموزگاران مشكل دانش آموزان  این دبستان دریادگیری درس علوم تجربی را مطرح نمود . يكي از اعضاي تيم درس پژوهي  مشکل بودن یادگیری درس آتشفشان چون  برای دانش آموزان عینی نیست وامکان مشاهده ی مستقیم این پدیده وجود ندارد را مطرح نمود

بنابر این مقرر گردید الگوی مناسب طرح درسی برای آموزش در س آتشفشان ارائه گردد  وهمکاران زمینه ی مناسبی برای شرکت در جشنواره ی درس پژوهی پیدا کنند.بنا بر اين اعضای گروه بر آن شدیم تا این مشکل را که به نظر اعضا ،مشکلی مهم وموثر می باشد را با روش تدریسی که رهنمون کننده ی دانش آموزان به اهداف آموزشی و تربیتی می باشد حل نماییم .


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
motg126_1721017_7698.zip522.6k





نظرسنجی

نظر شما در مورد قیمت و محصولات این فروشگاه چیست؟
همه اقدام پژوهی ها
پکیج
آپلود عکس