کافی نتی کامل برای تمام مردم ایران زمین.پشتیبانی: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب. از طریق تلگرام پاسخگو هستیم. در صورت نیاز تماس بگیرید: 09380256574
اطمینان نماد اعتماد

اطلاعیه فروشگاه

به سایت فایل کولاک خوش آمدید. مدیریت فایل کولاک با شماره 09380256574 از 8 صبح تا 10 شب پاسخگوی شما عزیزان است. به دلیل دسترسی نداشتن به صاحبان برخی از فایل ها، در صورتی که صاحب یک فایل یا فایل هایی از این فروشگاه هستید و از اینکه فایلتان در این سایت قرار دارد، ناراضی هستید، عنوان فایل را به شماره فوق، ارسال کنید تا در اسرع وقت، فایل مورد نظرتان حذف شود. چنانچه فایلی را خریداری کردید و از آن رضایت نداشتید، اطلاع دهید تا همان لحظه وجهتان برگشت داده شود. با تشکر

دانلود کارآموزی در وزارت راه وترابري .

 

کارآموزی در وزارت راه وترابري

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات: 56

 

 

 

 

 

 

-مقدمه:

2-فهرست:

فصل اول:آشنايي كلي با مكان كار آموزي:

1-تاريخچه سازمان

2-نمودار سازماني وتشكيلاتي

3-انواع محصولات توليدي يا خدماتي

4-شرح مختصري از فرآيند تولبيد يا خدمات:

فصل دوم:ارزيابي بخشهاي مرتبط با رشته علمي كارآموز

1-موقعيت رشته كارآموز در واحد صنعتي با بررسي جزئيات سازماني رشته كارآموز در واحد صنعتي

2-بررسي شرح وظايف رشته كارآموز در واحد صنعتي

3-امور جاري در دست اقدام

4-برنامه هاي آينده

5-تكنيكهايي كه توسط رشته مورد نظر در واحد صنعتي به كار مي رود.

فصل سوم:آزمون آموخته ها ونتايج (بررسي وتحليل موضوع كارآموزي)

مقدمه:

در دل سياه شب كه تاريكي قامت طبيعت را پوشانده،در آن سوي جاده هايي كه مملو از برف ويخبندان است و هراس سياهي شب از يك طرف وپيچ وخم وكوهستانهاي صعب العبور از طرف ديگر جان مسافران جاده ها را تهديد مي كند نوري از دور بازتاب مسير مسافران خسته دل است دستي مهربان آنان را به عبور از پيچ وخم جاده ها رهنمون مي شود چشماني كه از آن سوي عشق ومهرباني براي به سلامت رسيدن مسافران شب همچنان بيدار مانده است وكيست كه اين همه رنج وطاقت وسختي را در خود ترجمه كرده باشد جز نگاه مهربان راهدار،كه دستان آرامش بخش او فرشته نجات جاده ها گشته است جاده ها در هراس از كولاك فرورفته اند ومسافران خسته در پناه چشمان بيدار راهدار مأوي در كشمكش بادهاي سخت درنقاط دور دست ويخبندان تنها نگاه گرم راهدار ياراي گامهاي خسته مسافر در راه مانده خواهد بود.

فصل اول: آشنايي كلي با مكان كار آموزي

خلاصه اي از تاريخچه وزارت راه وترابري:

ساختن ونگهداري راههاي شوسه در كشور وسيع وكوهستاني ايران چون هزينه زيادي داشته لذا تا مقارن جنگ جهاني اول راههاي ايران به همان وضع سابق باقي بود وهمان راههاي كاروان رو را شامل مي شد.ولي از سال1299هجري شمسي دولت اقدام به احداث راه شوسه به معناي امروزي آن نمود ومي توان تاريخ شروع ساختمان راههاي شوسه را از سال 1301 تا 1304 دانست.

تا اين زمان اعتبارات راهسازي وراهداري از طريق اخذ باج يا حق العبور در راههاي شوسه تأمين مي گرديد ومبلغ آن حداكثر به 300000 تومان مي رسيد.در 11 فروردين 1301 اداره كل طرق وشوارع در وزارت فوائد عامه تشكيل ومأمور ساختن ونگهداري راههاي كشور شد.در سال 1304 با پيشنهاد دولت وقت وتصويب دوره پنجم مجلس شوراي ملي دريافت حق العبور در راهدار خانه ممنوع ومقرر شد از وزن غير خالص صادرات و واردات مملكتي ماليات راه دريافت شود.

وبه اين ترتيب اعتبار ساليانه به 1500000تومان رسيده وراههاي كشور را به نواحي مختلف تقسيم ومسؤليني را براي اداره امور وتعمير ونگهداري راهها معين كردند.در اين تقسيمات راهها به ده ناحيه تقسيم وهر يك شماره گذاري شد وتحت نظر يك نفر اداره مي شد.در سال 1305 برنامه مدوني تحت عنوان «پروژه پيشنهادي ساختمان طرق در ايران »جهت راهسازي تدوين گرديد.مدت اين پروژه 9 سال ومخارج آن 45ميليون تومان پيش بيني شده بود.در اين برنامه ساختمان 17021كيلومتر راه شوسه درجه 1و2و3 پيش بيني شده بود،اولين برنامه ساختمان راههاي شوسه ايران است.


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,500 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
karam43_1497640_4704.zip20.9 MB





نظرسنجی

نظر شما در مورد قیمت و محصولات این فروشگاه چیست؟
همه اقدام پژوهی ها
پکیج
آپلود عکس